is er een alternatief dan youtube?

is er een alternatief voor de vroegere 123video nl buiten youtube?

8 jaar geleden
3.6K
Ritsuka
8 jaar geleden
Alternatief voor wat? Uploaden? Content bekijken?
lakotaxox200
8 jaar geleden
neen een zelfgemaakt filmpje op zetten je kunt het wel maar er zijn te veel problemen als er muziek bij zet.wegens de auteursrechten. toch zijn er zovele waarvan ze geen problemen maken. en dat was toen met die 123video.nl geen probleem dus daarom mijn vraag. ik hoop dat u het een beetje kunt verstaan? wat ik wil bedoelen.
Ritsuka
8 jaar geleden
Je wilt dus zelf een filmpje uploaden. Gaat het alleen om met vrienden delen of is het de bedoeling dat veel mensen het gaan zien?
Als het alleen met een paar vrienden is, kun je het ook gewoon op Dropbox of zo zetten.

Antwoorden (2)

Het meest bekende (en grootste) is Youtube. Maar dat is dan ook het meest strenge.
Ik heb even een top samengesteld van nog bekende alternatieven voor Youtube.

1. dailymotion
2. Vimeo
3. Google video (niet zeker of er een link naar youtube is)
4. Vevo
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
lakotaxox200
8 jaar geleden
ik dank je van harte fijne kerst en gezond naar het nieuwe jaar
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voor u ook!
Ja, dat is er. SocializenVideo is het Nederlanse alternatief voor Youtube: