hoe heet het liedje wat ze afspelen op de achtergrond bij minuut 0:50 in dit filmpje? http://www.npo.nl/nos-studio-sport-eredivisie/21-11-2015/POW_029

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Amadea
8 jaar geleden
De link brengt ons niet naar een programma. Welke titel en datum gaat het om?
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Die aflevering staat hier:
http://www.npo.nl/nos-studio-sport/21-11-2015/POW_02943929

Antwoorden (2)

Omdat ik op mijn telefoon de aflevering bekijk kan ik niet precies zien waar het op 0:50 zit.

Maar ik denk dat je "La Marseillaise" het frans volkslied bedoeld.

Toegevoegd na 2 minuten:
https://youtu.be/4K1q9Ntcr5g
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee die bedoel ik niet. Het wordt afgespeeld op de achtergrond als ze praten ergens aan het begin. Bij elke aflevering hetzelfde.
Dat is de door DJ Tiësto gemaakte introtune voor Studio Sport bij de Eredivisie wedstrijden van het seizoen 2009/2010.

Toegevoegd na 4 minuten:
P.s. Het was onder meer lastig om antwoord op jouw vraag te geven omdat jij het over een liedje hebt. Kenmerk van een liedje is dat erin gezongen wordt. En de complete link leidt inderdaad naar enkele nationale volksliederen.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik bedoel niet de intro tune maar het liedje daarna. Er wordt ondertussen gepraat dus het is wel onduidelijk en best zacht. Er wordt niet bij gezongen.
Amadea
8 jaar geleden
Kan je dan een juiste complete videolink met de exacte plek waar het door jou bedoelde deuntje te horen moet zijn geven? Want ik heb nu echt de muziek op de door jou aangegeven tijd als antwoord gegeven!