Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je bbguns in nederland kopen/bestelen/krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Airsoft geweren/pistolen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

dat kan helaas niet, maar er is wel een oplossing. Lees onderstaande link, is geheel legaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Nederland is het bezit verboden, zodra het echt genoeg lijkt (zulks naar oordeel van oom agent / OvJ etc.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de link volgt zie je de oplossing die ze aanbieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de oplossing gezien, als je tenmniste die oranje dingetjes in / aan de loop bedoelt, echter dan heb je nog steeds een probleem als je daarmee gepakt wordt en het zou toevallig niet zo heel zichtbaar zijn (dat oranje gedeelte), bijvoorbeeld omdat je er plakband over hebt geplakt. Als het niet op een schietpartij met paniekerige oom agent uitdraait dan toch op zijn minst op een flink schikkingsvoorstel van de OvJ. Ik wil dit dan ook niet echt een oplossing noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ze gewoon stallen in belgië en daar gebruiken op club's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan dan nog wel inderdaad.

Andere antwoorden (2)

Nee, niet in Nederland, want ze zijn verboden, daar zij teveel op echte vuurwapens lijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bbguns googelt kom je op meerdere sites om ze te bestellen.
Dat kun jezelf want ik weet niet wat je er mee zou willen doen, dus verder is het aan jou.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding