Wie weet de titel van een film die gaat over kinderen die steeds verhuizen naar familieleden?

Hoi,
Een paar jaar terug heb ik een film gekeken en ik vond hem heel leuk, alleen ben ik de titel vergeten. Weet iemand misschien de titel van de volgende omschrijving?
Het ging over 2 of 3 kinderen die broers en zus van elkaar zijn en hun ouders waren dood of weg, dus ze moesten steeds verhuizen naar familieleden, maar daar gebeurde steeds iets waardoor ze weer moesten verhuizen. Bijvoorbeeld waren ze volgens mij bij een tante, ze gingen varen op het meer, alleen je mocht geen eten meenemen, want anders kwamen er beestjes uit het meer die jou en de boot op eten. 1 kind had een banaan bij dus de tante pakte de banaan af en offerde zich op.
Ik weet niet of alles klopt want het is al een tijdje terug.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Lemony Snicket's A Series of Most Unfortunate Events.
Ik krijg wel een beetje deja vu bij deze vraag....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Dat klopt, want http://www.goeievraag.nl/entertainment-muziek/films/vraag/481118/film-gaat-kinderen-ouders-gestorven
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, hij is een minuut of vijf geleden gesteld, en weer verwijderd en opnieuw gesteld ;-)
Ik kan me goed voorstellen dat vragensteller die oude vraag niet heeft gevonden.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
+ Klopt met count Olaf.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb expres de scene met de leeches (en de banaan) gelinkt. Ze offert zichztelf overigens bepaald niet op hoor ; eerder trekt ze het gevaar nogal aan. Maar dat is helemaal in de sfeer van de boeken ;-)