hoe voorkom ik dat spotify voorgestelde muziek afspeeld?

Ik heb spotify Free en ik heb een afspeellijst van 9 nummers ofzo, maar telkens als ik op shuffle druk dan komt het eerste nummer vanuit de afspeellijst maar daarna gaat hij "voorgestelde nummers" afspelen. Is dit te voorkomen of is dit weer zo'n functie waarbij ze je proberen over te halen om over te stappen op premium?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
12.5K

Antwoorden (1)

Hi!

kijk hier even op:

http://editorial.nl.softonic.com/spotify-voor-ios-wat-kun-je-allemaal-met-een-gratis-account

ze hebben wat dingen veranderd, maar zover ik weet hoort hij alleen jou muziek af te spelen als je nummers afspeeld vanuit jou afspeellijst.

hoop dat je er wat aan hebt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor jouw reactie! Maar helaas geen antwoord op hoe ik dit probleem fix :( ook niet op de site, heb jij zelf enig idee misschien?