Online/Thuis salsa leren dansen, waar?

Toegevoegd na 4 minuten:
Op youtube heb ik een korte basis les salsa dansen van Seaon Stylist Bristol gevold. Helaas heeft hij niet meerdere video's op youtube staan. Ik wil graag salsa leren dansen via een online programma/video's of misschien een goede dvd die ik zou kunnen bestellen. Natuurlijk gaat het in eerste instantie om de basisbegrippen maar ik wil ook graag verder leren. Heeft iemand hier ervaringen mee of tips/feedback?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.salsaforfree.com/
Misschien kun je hier iets mee?

Antwoorden (1)

Hallo Daretoask,

Dit wordt, voor zover mijn oog reikt, niet veel online aangeboden. Misschien is het een idee om lokaal lessen te volgen.

en anders is dit wellicht nog iets : www.salsaforfree.com/videos/gratis-salsalessen/

groet,
Rmae