De beelden die worden gebruikt bij die reclame dat we respect moeten hebben voor onze hulpverleners. Zijn die beelden echt of gemaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iniedergeval gebaseert op ware gebeurtenissen en dat is al erg genoeg...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ziet er in elk geval niet echt uit.

Antwoorden (3)

Deze is zeker echt anders verwijst de reclame nergens na als t nep zou zijn dan zou het minder grijpend zijn als ze echt zijn daarom denk je er ook zo over na..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn echte beelden het is ook vorige jaar in het nieuws geweest....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bron?
Gezien het vele en toenemende geweld tegen hulpdiensten is het niet zo moeilijk om aan echt beeldmateriaal te komen. De beeldkwaliteit is doorgaans wat slechter dan bij nagespeelde scenes maar meestal duidelijk genoeg om te laten zien wat er aan hufterigheid gaande is op dit gebied. Het is te gek voor woorden dat er tv-spotjes over gemaakt moeten worden, waarvan ik me overigens afvraag of ze helpen.