Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je kpn digitaal meenemen naar het buitenland?

Hallo, wij hebben hier thuis digitale tv van kpn, maar ikzelf verhuis binnenkort naar Duitsland, en mijn moeder wil kpn niet behouden, nu was mijn vraag. Kan ik zelf kpn meenemen naar Duitsland, en gewoon op het adres laten staan van mijn moeder? Of pleeg ik dan fraude? De rekening word dan gewoon door mij aan mijn moeder betaald, kan ze hetzelf overmaken naar kpn.
Ik hoor het graag

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Nee. Je hebt daar natuurlijk geen KPN ontvangst...

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor het betalen maakt het niet uit. Jij mag gerust van allerlei mensen hun KPN abonnement betalen, of dat jouw abo door een ander betaald wordt vindt KPN ook prima. Wat ze echter weigeren is ruzie zoeken met de Duitse providers en de DSL lijnen daar bevuilen met Nederlands signaal.

Toegevoegd na 3 minuten:
Of bedoel je digitenne?

Als je aan de rand van Duitsland zit heb je wellicht nog wat signaal. Dan zou het kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het verkeerd gezegd, het is Interactieve tv. Ik ken iemand in Zwitserland, die heeft dat ook gedaan. Wel met Nederlands adres
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoe kijkt hij dan TV? Kan alleen via internet dan lijkt me, niet via een decoder oid. Dus dan moet je via een smartphone of laptop kijken. Maar als dat je wens is, kan dat wellicht. Ik gok echter dat je dan wel moet faken dat je in Nederland zit qua IP-adres, maar dat is wel te doen.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing