Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik dit transgender filmpje vinden?

Ik zoek een filmpje die ik laatst op Facebook voorbij zag komen. Het ging over een jongetje (jaar of 8 ) dat graag in een jurkje naar school wilde gaan. Van zijn moeder mocht dit, maar zijn vader deed er nogal moeilijk over. Er volgde een enorme ruzie tussen de ouders aan de eettafel. Jongetje werd verdrietig en bleef zitten aan de eettafel terwijl de ouders naar bed gingen. De volgende dag zat het jongetje er nog. Het filmpje eindigt met dat de vader hem tot zijn grote vreugde opwacht in een jurk bij het hek. De vader heeft ook een jurk voor het jongetje bij zich en ze lopen hand in hand het schoolplein af.
Het is een kort filmpje (ik denk zo rond de 3 minuten) en volgens mij was het een reclame ergens voor, maar dat weet ik niet zeker.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
674

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het staat op youtube, want het is een videoclip bij het lied "The light" van de Franse zangeres HollySiz (vroeger bekend als de actrice Cécile Cassel).
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Knap gevonden! Had zelf ook al gezocht omdat ik hem mij wel kon herinneren maar geen idee waarvan. +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding