hoe kan ik meer geheugen krijgen op mijn mobiel zonder kaart?

Ik heb een smartphone waar geen geheugenkaartjes in kan. Ik wil graag films laten afspelen op mijn mobiel, maar er kan geen geheugenkaartje in mijn mobiel. En als ik het toch download op mijn mobiel intern geheugen, gaat mijn intern geheugen. Snel vol zitten . Is hier een oplossing voor? Ik heb een soort kabel. Van mijn aansluiting naar USB, heb ik daar een USB stick ingestopt. Maar mijn mobiel doet niks. Snapt u wat ik bedoel? Ik heb autisme dus ik ben niet zo goed in uitleggen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je de usb-stick aansluit zou je de films bij foto's/video's op je phone moeten zien.