Waar vind ik bladmuziek voor de piano, van 'Gabriella's Sang' geschreven door Stefan Nilsson, van de film Så som i himmelen?

Het liefste gratis, maar anders via een Nederlandse webwinkel.
Ik bedoel wel specifiek de muziek voor de piano (en evt. zang), ik vind er namelijk wel een heleboel voor de sopraan en het koor maar daar heb ik niets aan.

Film = as it is in heaven.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Probeer usenet, bijvoorbeeld de groep alt.binaries.sheet-music.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

DD geeft een goed advies, als je het gratis wilt hebben, al is de kans dat je het daar vindt klein.
Maar realiseer je wel dat je deze bladmuziek bij buitenlandse webshops kunt kopen voor een paar euro, dan krijgt de door jou bewonderde componist daar ook nog een paar dubbeltjes van...
AWM
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maar als ik het koop, en dat geld heb ik er heus wel voor over, wil ik het alleen van een Nederlandse webshop kopen.
AWM
15 jaar geleden
Daar zal je dan wel een goede reden voor hebben. Ik zie het probleem niet om iets van een buitenlandse internetwinkel te kopen, maar ja...