kun je met het kaartje van walibi fright night de hele dag rond lopen of pas vanaf 18.00 uur ?

ik had gelezen dat al die mensen en geesten pas vanaf 18.00 uur rondlopen maar kun je met dat kaartje ook gewoon vanaf 11 uur bijvoorbeeld of 12 uur komen en in rondlopen tot het 6 uur is en de fright night begint ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Nee, gewoon de hele dag!