Wat is de minimale leeftijd om de ziggodome in te mogen?

Op de site van ziggodome staat letterlijk:

Indien je nog geen 16 jaar bent, raden wij je aan om samen met iemand te gaan die 18 jaar of ouder is.

Dit hoeft dus niet?!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.6K

Het beste antwoord

Nee, dat is niet verplicht. Bij de huisregels staat:
'Voor het zelfstandig bezoeken van evenementen (zonder begeleiding van een meerderjarige) hanteert de Ziggo Dome een minimum adviesleeftijd van 16 jaar. Bij nachtevenementen hebben bezoekers onder de 18 jaar geen toegang.'

De adviesleeftijd is 16 jaar, maar dat is dus een adviesleeftijd en dat betekent niet dat je wordt geweigerd als je onder de 16 bent. Dit geld echter wel voor nachtevenementen (dat staat eronder), daar word je wel geweigerd als je onder de 18 bent.