Welke Beatles fan weet waar deze foto is genomen?

En dan een straatnaam. Misschien staan die huizen er nog?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wie is dit ? Is het een Beatle dan gok ik op Liverpool ! Maar eerst wie is het het lijkt Bob Dylan ?!? Ik heb alleen een mobiel op moment .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is George Harrison!
:)

Het beste antwoord

Ryan Watterson weet dat.

Ik weet dat niet, maar ben op internet wel een site van hem tegengekomen waar een foto'opstaat die op die plek genomen is (volgens mij Liverpool).

http://ryan147.com/2013/06/25/the-beatles-liverpool-sites-tour-the-early-years/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Op die site staat verderop het adres vermeld: 25 Upton Green
Speke
Antoni
9 jaar geleden
Zie ook http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liverpool-news/former-beatles-star-george-harrisons-7357647 een website met een bericht van 2 juli 2014 waarin staat vermeld dat het huis binnenkort wordt verkocht. Speke is overigens een deel van Liverpool, als ik de informatie goed heb begrepen.