Welk reality format zou jij John de Mol adviseren?

John is druk bezig met het zoeken naar een nieuw format.
Zijn meest recente experimenten waren niet zo succesvol. Weet jij een leuk format of denk je dat we reality moe zijn?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Wie wordt de nieuwe John de Mol lijkt me een goeie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Kijken hoe snel hij zijn eigen tent failliet kan gaan. Dat lijkt me leuke tv. Gegarandeerd een happy end.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zijn er nog niet genoeg van dan? Hij kan beter een leuke serie of zo bedenken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij kan beter stoppen. Alles wat hij verzint de laatste tijd slaat nergens op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geen flauw idee, ik kijk al ruim 10 jaar geen tv meer. het aanbod is zo miserabel en doorspekt met reclame daar ga je toch geen tijd in steken.
Wat John betreft; Maak programma's met diepgang, het zal even wennen zijn voor het publiek, maar uiteindelijk zal iedereen er beter van worden.
Andere optie is ga lekker rentenieren.
mocht je toch een reality programma willen maken; zet een kamera in een hondenkennel en zend dat uit, zal vergelijkbaar zijn met de gouden kooi.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iedereen , behalve waar de inertiewet van toepassing op is in hun denkpatroon, is relaity tv beu. Wat brengt dit de mens bij? Leedvermaak, zucht naar sensatie, goedkoop voyeurisme, een soort ziekelijke vorm van tijdverdrijf. Mens :sport, loop, denk, speel, lees, discussier, reis, bouw, werk, vrij ,bid, wandel, mediteer, geniet ; doe dit alles maar stop met reality.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik hem was zou ik een site beginnen waarbij mensen vragen kunnen stellen welke ander mensen dan kunnen beantwoorden en kunnen kijken wat voor rare antwoorden andere mensen geven.. Ik denk wel dat dat een succes zou worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'T heeft mij nooit zoveel geboeid... Wat denk ik wel goed zou zijn voor 't gemiddelde niveau van wetenschappelijke kennis van de kijker, zou 't met de camera volgen van James Randi (http://nl.wikipedia.org/wiki/James_Randi) zijn. Momenteel gelooft een zeer groot deel van de mensen in sprookjes zoals astrologie. Maar mensen laten zich graag neppen, dus zou 't waarschijnlijk niet echt populair worden.