Welke plaat,muziek wordt gebruikt als intro bij flikken Maastricht? Amerikaans of Engelse groep.

Dacht aan bv. led Zappelin, uit die periode denk ik

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.4K

Het beste antwoord

Je blijkt de muziek te bedoelen die wordt afgespeeld bij de promo voor de nieuwe serie afleveringen van Flikken Maastricht die in september gaan beginnen. Dat is het liedje "White rabbit" van Jefferson Airplane.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super dank je wel

Andere antwoorden (1)

als je echt de intro, het "beginmuziekje" bedoelt. die hebben ze volgensmij zelf gemaakt. heb wel al vaker op internet gelezen dat het mensen aan een ander lied doet denken.