Die prijsvragen via mail, waar kun je zien wie er gewonnen heeft?

Je kent het vast wel, al die mails met bv win je droomauto, maar vul eerst even dit of dat in.
Maar waarom hoor je vervolgens nooit meer iets over de winnaars? Waar kun je de winnaars vinden? En wordt er echt altijd een prijs gewonnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Er is ergens een site opgericht door iemand die zich dat afvroeg. Winnaars kunnen zich daar melden.
De site bestaat al even, hij heeft nog geen enkele aanmelding gehad van een winnaar.
Ben helaas de sitenaam kwijt.

Het beste antwoord

99 van de 100 e-mails daarvan zijn nep en zijn er alleen maar om jouw gegevens te verkrijgen, zodat ze nog meer spam kunnen sturen. Je moet nooit ingaan op mails daarvan. Als het op een (betrouwbare) website staat en je kan echt iets winnen, is het natuurlijk een ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+,ik ga er ook nooit op in.
Als iets te mooi is om waar te zijn,dan klopt er iets niet en zit er een addertje onder het gras,in dit geval spam.

Andere antwoorden (1)

Zulke prijsvragen zullen heus wel echt zij, ware het niet dat je dan aan een abonnement/reclame ofzo vast zit. Er doen vast honderdduizenden mensen aan mee, waarvan er maar 1 of 2 winnen. Als je wint krijg je een persoonlijke mail of telefoontje. Soms kan je in een overzicht met namen opzoeken of je gewonnen hebt, maar dan heb je meestal voor of vlak na de publicatie van de lijst al persoonlijk bericht gekregen, zo'n lijst is er enkel voor om mensen nieuwsgierig te maken