Waar en hoe kan ik dit (dag)boek vinden?

Hallo iedereen,

Ik zoek een boek die ik half jaar geleden in de Bijenkorf van Rotterdam had gezien. Ik kan het nu helaas niet in dezelfde Bijenkorf vinden en zelfs op internet kan ik het niet vinden.

Kan iemand mij vertellen welke goede Nederlandse en internationale websites er zijn waar er een grote aantal boeken te koop is? Of misschien weten kunnen jullie me helpen met het vinden van het boek?

Gezochte boek:
Het is een tweedelige dagboek. Het bestaat uit twee paperback dunne boekjes die je afzonderlijk kan gebruiken. De kleuren van de cover is roze, wit en zwart. Het is opvallend en je zou het gelijk kunnen herkennen. Het is een soort dagboek dat je voor een periode schrijft en dan verwisseld met een vriend(in) die dan ook in die van haar heeft geschreven. Ik weet niet meer of het een Engelstalige of een Nederlandstalige boek is... Als ik het goed onthouden heb is de prijs rond 15 euro.

Ik zou het heel erg op prijs stellen als iemand me kan helpen, ik wil dit aan een vriendin geven, voordat ze op uitwisseling gaat.

Dank!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je misschien ergens een foto vinden en hier plaatsen….
dat zal het een stuk makkelijker maken

Antwoorden (1)

Euhm, misschien de bijenkorf zelf contacteren? Dit lijkt mij namelijk de beste oplossing.

Verder zijn er enorm veel boekwinkels op het internet, je toetst bij Google gewoon in Online boekenwinkel en je zoekt je boek.

Pas wel op want als de prijs te mooi is om waar te zijn zal het waarschijnlijk ook zo zijn.