Zijn er in Nederland in de winkels ook Playstore Giftcards te koop? (Niet Online)

Ik heb het wel op internet bestelt maar vraag me af of het ook zo kan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb nog niets gevonden over dat ze ook in winkels verkrijgbaar zijn maar ze zijn in ieder geval verkrijgbaar bij verschillende sites:
________________
Een Google Play Gift Card koop je direct online bij Playcard.nl. ze verkopen daar Play Cards van €15, €25 en €50. Om een Google Play Code te kopen, doorloop je een aantal eenvoudige stappen. Allereerst kies je het bedrag aan Google Play Tegoed dat je wilt kopen. Vervolgens kies je een veilige betaalmethode, waaronder iDEAL en Paypal. Nadat de betaling voltooid is, krijg je de Google Play Code direct op je scherm te zien. Ook wordt de Google Play Card direct geleverd per e-mail. Het Play Store Tegoed kun je gebruiken om in de Google Play Store voor Nederland apps, films, muziek en boeken aan te schaffen. Het tegoed is niet geschikt voor de aankoop van hardware.

Verder kun je ze op verschillende andere sites vinden
https://www.google.nl/#q=play%20store%20giftcard%20kopen