Weet iemand waar de buitensexlocatie "Zestienhoven, Bovendijk Weg van - naar Achter Zestienhoven" is? Google maps herkent deze locatie namelijk niet.

Graag zou ik een routebeschrijving ontvangen. Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6K

Antwoorden (1)

De Oude Bovendijk is een zijweg van de N209 (Doenkade), dat is de provincale weg die vanaf Bergschenhoek richting autoweg A13 voert, langs de noordwestzijde van de luchthaven Rotterdam.
Google Maps kent die straatnaam Oude Bovendijk op zich wel, maar de lokatiebeschrijving zoals u die noemt kan ik ook niet nader duiden.

Sex is het latijnse woord voor 6.
Bij _Zes_tienhoven zit u wellicht in de buurt, maar zonder een nader antwoord zijn we nog niet van zessen klaar ...

De zijweg ligt in elk geval vrijwel precies ter hoogte van de plek op de landingsbaan waar het meeste rubber wordt versleten. Door landende vliegtuigen dan.

** Maar wacht, er is meer! **

De Bovendijk liep ooit (in de jaren zestig, toen de startbaan van het vliegveld nog niet zo lang was als nu) vanuit de genoemde Oude Bovendijk gezien rechtdoor naar Rotterdam toe. En daar zie ik op de luchtfoto van Google Maps een stuk van die oorspronkelijke weg terug, en dat heet ook nu nog Bovendijk.
Een deel ervan is omgelegd. Dit is iets ten westen van de Wilgenplas. Ongeveer bij de T-kruising met de Teugeweg zie ik daar een soort spottersparkeerplaats (met zicht op de landingsbaan), die me wel een mogelijke lokatie lijkt.

Hoe kom je daar?

Vanaf het plein voor de vertrekhal van Rotterdam Airport via de Fairoaksbaan en Volkelstraat naar de Bovendijk:

Vertrek in noordwestelijke richting op de Rotterdam Airportplein 120 m

Sla linksaf om op het Rotterdam Airportplein te blijven 52 m

Sla linksaf naar de Rotterdam Airportbaan 250 m

Weg vervolgen naar Rotterdam Airportplein 170 m

Weg vervolgen naar Fairoaksbaan 1,3 km

Sla linksaf naar de Gilze-Rijenstraat 200 m

Sla rechtsaf naar de Volkelstraat 400 m

Neem de 1e afslag links, Bovendijk op

U vindt uw bestemming na 300 meter, dat is na de bocht naar rechts, aan de linkerkant

Bovendijk 192 (dat huisnummer noemt Google, maar er staan daar geen huizen, dus ga niet echt van dat huisnummer uit!)
postcode 3045 PD Rotterdam

Sucsex!
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Prima antwoord en leuk geschreven!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bloedgeestig en klasse! ++++
Thecis
9 jaar geleden
+ antwoord. Erg gelachen en toch informatie gekregen.
Laat ons weten hoe het geweest is. Niemand zal het toegeven, maar er zijn er meer geinteresseerd in dan je denk :p