Hoe flans je een sigarettenpijpje in elkaar?

ik ga naar een feest in charlestonstijl, en heb daar al de nodige aankopen voor gedaan: kousen met naad, en een hoofdband.
het pijpje wil ik zelf maken, met de kaft van een notitieblok.
hoe pak ik dat het best aan, en hoe kan ik dat opleuken zodat het er authenthiek uitziet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik zou starten met een (½) balpen op te leuken tot sigarettenpijpje. Er zijn balpennen in verschillende diktes, er zal vast wel een maat zijn waar je e-sigaret inpast.

Neem een bic-balpen en draai daar vloeitjes omheen en steek de sigaret in dat dikste uiteinde en rook dan aan het dunste uiteinde... Je trekt wel wat valse lucht, want in een bic-pen zit een klein gaatje, maar dan doe je er langer over, dat geeft niet...

Ik snap dat je het zelf wil maken, maar voor 1,95 kan je er online al een kopen: http://www.bbwebwinkel.nl/shop/bbwebwinkel-full-589-25274PX_Sigaretten_pijpje.html En anders idd karton strak oprollen tot dun kokertje buitenzijde met goede lijm insmeren zodat ie vast blijft zitten. En daarna met bijv. zwarte stift zo echt mogelijk na maken van een plaatje. Zie voorbeeld

Weet je nog van vroeger met pijltjes blazen. Maak een pijltje en knip dat de punt eraf.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100