Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede synthesizer?

Ik wil een synthesizer kopen ik ben behoorlijk ervaren qua muziek speel al 6 jaar basgitaar
Maar ik wil een synthesizer kopen wat is een goede mijn budget is €350.00 graag met link waar ik hem kan kopen of winkel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Waarom kijk je niet eens op een verkoopsite, dan kan je voor het budget wat je wil uitgeven misschien wel een hele goeie occasion kopen.

Je wil natuurlijk wel het liefst een Roland een Korg een Yamaha of in elk geval iets wat kwalitatief goed is. En nieuw wordt dat toch wat lastig met het budget wat je voor ogen hebt.

Het is natuurlijk meestal zo dat als je iets voor ogen hebt om te gaan kopen, je eerst research doet tot je opties hebt. En dan kan je gericht gaan zoeken en gaan filteren. Dat is een beetje de deal met spullen kopen.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een midi keyboard met vst's een oplossing?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een goeie Yamaha werken heel goed en zijn niet een van de duurste kijk gerust verder op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding