Is er een app waarmee je muziek harder laat gaan?

Ik vind mijn iphone oordopjes geluid te zacht is er een app die het geluid harder maakt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Nee, dat bestaat niet.
Denk na en gebruik je verstand. Die dingen zijn wettelijk op een maximum gezet om gehoorbeschadiging te voorkomen. En nu wil jij dat ze harder kunnen? En dan over een paar jaar naar de oorarts. Gehoor apparaat van de ziektekosten verzekering. Kon dit soort onverantwoord gedrag maar voor eigen rekening gaan gelden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze app doet dat.

https://itunes.apple.com/us/app/louderlogic-free/id481536444?mt=8
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de app bassbooster zorgt ervoor dat je geluid net wat harder kan