Wie heeft een tip voor een goede horrorfilm? Beetje in de stijl van Silent Hill en The Hills Have Eyes.

Ben benieuwd.

Weet jij het antwoord?

/2500

Flatliners... dat is de enige horrorfilm die leuk is in mijn optiek... Horrorfilms laten je toch alleen maar slecht voelen... Maar Flatliners is een hele goede... de enige voor mij...

Deze vind ik het leukst: Saw (alle delen) I am legend The mist Dead silence 30 Days of night White noise 1 Ik ben echt gek op horrorfilms, hoe enger hoe beter =)

Wrong turn

Ik zag in het weekend "Hatchet", erg leuk...maar niet helemaal dezelfde stijl als Silent Hill. Zoek "the Descent" maar eens op, erg sterk, "May" mocht er ook zeker wel wezen "Rec.", "Dairy of the Dead", "Resident Evil" (meningen zijn verdeeld, maar ik vond hem heerlijk), de klassieke "Evil Dead" reeks natuurlijk. Ik heb een grote collectie thuis, moeilijk om zo even de beste te noemen. Ik zou voor "the descent" gaan....succes gegarandeerd!

the ring the ring 2 the mist. saw final destination

zekers te weten SAW, hostile zou je ook kunnen kijken... dr is nog 1 film is een oudje waar ik de naam even niet van weet.. dr zijn geloof ik 3 delen van en het gaat over een groep mensen die in een huisje in het bos zitten en dr gebeurt van alles... bomen die tot leven komen en een vrouw die buiten loopt wordt dus aangerand door zon boom... de man kan zijn arm niet bedwingen en hakt em eraf waarna die hand gewoon verder loopt... misschien dat iemand anders weet hoe die film heet? ik zal er zelf wel ff goed over nadenken en als ik het weet hoor je het!

Ik zou eens Mirrors proberen. Heel eng.

Rose Red van Stephen King..... Was ooit een miniserie, duurt dan ook 3 uur! Maar je zit er meteen in vast en bent tot het einde stijf van de spanning. King is meester in het vasthouden van de spanning! Zet daarna even iets ontspannends op (Teletubbies, Barbapappa......) anders word het een woelige nacht met bizarre dromen!!

storm warning !!!!

The Shining met Jack Nicholson : BRRRRR...

The Message Grudge2 Death Silence

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100