hoeveel kost de gemiddelde consumpie in het tikibad?

ik zou graag willen weten hoeveel het eten van een patatje met een drankje ong. kost bij elkaar per persoon in het tikibad van duinrell. die koste zijn niet terug te vinden. weten jullie dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
SimonV
9 jaar geleden
Taksi patatlunch
De lunch bestaat uit patat met fritessaus, 3 kipnuggets en een pakje Taksi voor € 3,75, inclusief waterijsje € 4,-. Het lunchpakket is alleen vooraf te boeken. Bij boeking vóór 1 mei 2014 € 0,25 korting per leerling op de lunch! http://www.duinrell.nl/groepen-en-bedrijven/schoolreis/schoolreis-attractiepark
SimonV
9 jaar geleden
Duinrell:
Kopje koffie 2,35 kroketje 2,50 patatje 3,00.
http://www.tripadvisor.nl/ShowUserReviews-g227920-d266761-r194724255-Duinrell_Amusement_Park-Wassenaar_South_Holland_Province.html

Antwoorden (1)

Ik ga ervan uit dat een patatje met mayo ongeveer 2,20 euro kost, en bij een drankje ligt het er natuurlijk aan wat je koopt, maar dat zal ook rond de 2 euro liggen. Je kan het geld wat je overhoud natuurlijk weer mee naar huis nemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
In Duinrell kost een patat zonder mayo € 3,-
Het Tikibad is dus veel goedkoper?