Ik ga volgende week naar een concert van Katy Perry, hoe kan ik, met weinig moeite helemaal vooraan staan?

Er zijn fans die al vanaf 's ochtends vroeg voor de concerthal wachten. Maar hoe kan ik dan, zonder de hele dag te wachten, toch helemaal vooraan staan? Heeft iemand ideeën? Wil echt super graag vooraan staan. Diegene die me helpt met dit probleem ben ik echt dankbaar!

Toegevoegd na 1 minuut:
Want als je dan later in de middag aankomt bij de concerthal is er vaak al een hele lange rij. Hoe kan ik dus, ondanks dit, toch voortaan staan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het lijkt me niet dat hier een handige snelle oplossing voor is. Als die er was zouden mensen namelijk niet 's morgens vroeg al bij de concerthal staan. De makkelijkste manier is lomp voordringen, maar waarschijnlijk wordt je dan minstens zo lomp weer terug naar achteren gewerkt. Je zult dus echt vroeg moeten komen of een vriend van je in de rij zetten met een tentje en daar bij aansluiten 's middags (maar daar zullen andere concertgangers ook niet per se om staan te springen). Helaas, maar het is niet anders. Heel veel succes!

Je moet dan een vip kaart hebben die zijn wel echt duur maar ook beter

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100