Ik ga volgende week naar een concert van Katy Perry, hoe kan ik, met weinig moeite helemaal vooraan staan?

Er zijn fans die al vanaf 's ochtends vroeg voor de concerthal wachten. Maar hoe kan ik dan, zonder de hele dag te wachten, toch helemaal vooraan staan? Heeft iemand ideeën? Wil echt super graag vooraan staan. Diegene die me helpt met dit probleem ben ik echt dankbaar!

Toegevoegd na 1 minuut:
Want als je dan later in de middag aankomt bij de concerthal is er vaak al een hele lange rij. Hoe kan ik dus, ondanks dit, toch voortaan staan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Drie/vier bier kopen bij de bar en je dan naar voren wurmen alsof je drinken voor je vrienden hebt gehaald.
jc54
9 jaar geleden
Huur een rolstoel. Rolstoelers zitten vooraan.
Antoni
9 jaar geleden
Ja, Rabelais, dat lijkt mij ook het handigst! En als je die biertjes dan vooraan uitdeelt aan een paar willekeurige, maar leuke mensen, dan heb je die "vrienden" ook meteen echt! Dat kan ook altijd nog met een smoes: "Ik kan mijn vrienden niet meer vinden. Wil jij een biertje?", en dan blijven staan waar je staat...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Puike aanvulling, Antoni.
Dan zou ik in dit geval overigens voor de cola gaan ofzo, aangezien bij Katy Perry naar mijn inschatting de meeste bezoekers de komende jaren nog niet legaal alcohol mogen nuttigen...
Zeker in Groot-Brittannië (waar dit concert plaats zal hebben) zijn de controles op het verstrekken van alcohol aan minderjarigen vrij streng. Liever niet helemaal vooraan dan voor aanvang er al uit gekickt worden. ;) Derhalve: Vervang 'biertje' door een willekeurige, niet-alcoholische versnapering.

Het beste antwoord

Het lijkt me niet dat hier een handige snelle oplossing voor is. Als die er was zouden mensen namelijk niet 's morgens vroeg al bij de concerthal staan. De makkelijkste manier is lomp voordringen, maar waarschijnlijk wordt je dan minstens zo lomp weer terug naar achteren gewerkt.

Je zult dus echt vroeg moeten komen of een vriend van je in de rij zetten met een tentje en daar bij aansluiten 's middags (maar daar zullen andere concertgangers ook niet per se om staan te springen).

Helaas, maar het is niet anders. Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet dan een vip kaart hebben die zijn wel echt duur maar ook beter