Waar kan ik het beste (tweedehands) Pinkpop-kaartjes kopen?

Ik wilde vandaag twee kaartjes voor Pinkpop op pinkstermaandag kopen, maar deze blijken al uitverkocht.
Waar kan ik het beste zoeken voor (tweedehands) Pinkpop-kaarten? Ik hoorde dat Marktplaats niet verstandig is, net als andere van zulke sites.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tweede hands is sowieso link heb ik begrepen. Zelfs de echt "kartonnen" kaarten kunnen nagemaakt worden. Misschien van een bekende?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
't probleem is dat ik wel een paar bekenden ken die kaarten hebben, maar die gaan dan ook echt naar Pinkpop.
Inderdaad is het altijd link om zo aan kaartjes te komen, maar er zitten altijd mensen die wel eerlijk zijn en hun eigen kaartjes verkopen. Is er geen site waarbij meestal eerlijke kaarten worden verkocht, voor dezelfde prijs als de echte prijs?

Antwoorden (1)

Misschien via www.ticketswap.nl ?