Hoe moet je voor een concert betalen als je opbelt?

Ik wil graag naar het Lady GaGa concert en ga om 10 uur meteen bellen. Maar hoe moet ik dan betalen? Ik heb geen creditcard, dus kan het wel? Ik weet totaal niet hoe dit werkt want ik heb het nog nooit gedaan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij ons gebeurde dat door een telefonische machtiging. Wij hebben niets hoeven ondertekenen en dus ook niet terug moeten sturen. Deze machtiging wordt opgenomen. Het geld wordt dan afgeschreven van je rekening. Staat er op dat moment geen geld op je rekening dan vervalt je reservering. Na betaling krijg je je kaartjes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij een online reservering heb je meerdere opties, waaronder een creditcard optie. Ook kun je het geld zelf overmaken, maar hier staat een bepaalde tijd voor. Heb je binnen deze tijd het geld niet overgemaakt dan vervalt je reservering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zou kunnen dat er met automatische machtiging gewerkt wordt. Tijdens het telefoongesprek wordt dan een en ander op band opgenomen, waarin jij aangeeft dat jij toestemming geeft, dat het bedrag van je rekening wordt afgeschreven. Daarna zal je nog een schriftelijke bevestiging krijgen, die je moet ondertekenen en terugsturen.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
vaak moet je dan geld overmaken en zodra hun het geld binnen hebben sturen ze de kaartjes pas op
je betaald dan ook reserverings kosten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan zijn dat ze creditcardgegeven van je vragen zodat de betaling met creditcard gelijk rond komt,