Waar kan ik filmpjes of flash filmpjes vinden waarin ik zelf, of iemand anders de hoofrol kan spelen?

Je hebt bij hyves wel eens van die acties waarin jezelf de hoofdrol speelt. Je foto komt dan op bepaalde momenten in beeld en zo doe je als het ware mee in de film.

Heel knap gemaakt allemaal..
en dus vroeg ik mij af: Wáár kan ik meer van zulke films vinden/maken?

Want die acties van hyves stoppen na een bepaalde tijd en dan kan je de filmpjes niet meer bekijken.

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik ken Jib Jab, ik bedoel eigenlijk meer waar je gewoon een complete foto kunt uploaden zonder het in een gezichtvorm te laten/moeten maken.
Zo was er laatst een hyves actie:
"Je bent bekender dan je denkt".

Ik kon niet een goed filmpje vinden maar dit is dus een voorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=3BfHhYnUYwo

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.9K

Het beste antwoord

DEZE IS SUPERRRR!

http://en.tackfilm.se/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kijk een op jib jab daar kun je foto's in voegen in flash filmpjes

Toegevoegd na 1 minuut:
er staan ook gratis filmpjes op de site
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet waar, ik dacht nu ben ik eens de eerste, zucht.
Je krijgt voor je snelheid een plus van mij hoor.
Bedoel je de fimpjes van Jibjab misschien? Echt heel grappig om je eigen en andermans gezicht erop te monteren.
De site wijst je de weg wel.