Dat de aarde rond was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Waarom is dat een conspiracytheorie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"De meeste theologen en bijbelonderzoekers stellen dat de schrijvers van de Bijbel een Babylonisch wereldbeeld hadden waarin de Aarde plat is en op een soort van pilaren staat." daartegen ingaan werd in vroeger tijden in sommige gevallen bestraft, omdat het als leugen werd gezien. ik neem aan dat de "aarde is plat" mensen wel oordelen klaar hadden over waarom iemand dat zou willen betwisten. waardoor de "de aarde is rond" mensen dus konden denken er word tegen on samengespannen om de waarheid stil te houden.
Dat de CIA achter de dood van J.F. Kennedy zat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De opwarming van de aarde lijkt steeds meer een hoax te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat Wouter Bos en De Nederlandse Bank doelbewust de DSB de nek hebben omgedraaid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo -. Ik kwam Zalm vanmiddag nog tegen. Hij ontkende het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
compensatieplus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou heb ik het hem vanmiddag ook niet gevraagd...
De man op de maan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die conspiracy bestaat nog steeds.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja precies, het is nooit bewezen dat ze daar nooit zijn geweest.
De man van Olivia Newton John => Patrick McDermott, verdween op mysterieuze wijze tijdens een vistrip.
Hij heeft zijn dood gefaked en is later springlevend teruggevonden in Mexico..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een complottheorie of samenzweringstheorie is een theorie die buiten de gangbare hypothese voor de verklaring van een waarneming treedt, en in plaats daarvan stelt dat de waarneming een gevolg is van manipulaties door twee of meer mensen, geheime diensten, of andere samenspanningen.

"Het wordt wel beschoud door bastion van de waarheid"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bastion
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een halve? De crash bij Roswell in 1947. De overheid beweerde dat het een weerballon was die daar neerstortte, de rest (nouja...) van Amerika riep dat dat een leugen was: het was een UFO geweest. er lagen daar ook materialen die nooit van een weerballon konden zijn geweest. Die ruzie werd vijftig jaar volgehouden en liep steeds hoger op.

Onlangs zijn dat dossier vrijgegeven en het bleek inderdaad een leugen te zijn geweest. Geen weerballon. Ook geen UFO, maar wel een nieuw top-secret apparaat om de Russen te bespioneren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van Orson Welles. Nee, dat was 'War of the Worlds' in '38.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_War_of_the_Worlds_(radio)
Maar Roswell zou zich er ook goed voor geleend hebben. ;-)
De aanwezigheid en het bestaan van kernbommen, atheisme, homoseksualiteit, vele natuurkundige theorieen > er zijn veel dingen die mensen gewoon weigeren te accepteren omdat ze zo ongeloofwaardig en vergezocht lijken, die toch door een groep mensen al is aangenomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De val van Allende in Chili.Volledig georkestreerd door de Amerikanen.