Hoe kan het dat Lowlands veel eerder is uitverkocht dan 5 jaar geleden?

ik ben 7 jaar geleden voor het eerst naar Lowlands (of voor de volledigheid: A campingflight to Lowlands paradise) Toen waren de kaartjes volgens mij niet eens uitverkocht.

Afgelopen jaren is het zo dat je echt snel moet zijn, anders zijn de kaartjes compleet uitverkocht.

Nou reken maar dat ik op 21 februari in de rij sta om een kaartje te kopen!

Maar ik vraag me dus af waar die run ineens vandaan komt.

Toegevoegd na 1 minuut:
De line-up was jaren geleden veeeel en veel beter dan dat het de afgelopen 2 jaar was.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Omdat Lowlands verslavend werkt en er elk jaar weer opnieuw een heleboel mensen voor het eerst op Lowlands komen. Deze mensen willen bijna allemaal elk jaar terug komen en zo wordt de LL familie steeds groter!

Op Lowlands lopen veel verschillende leeftijden. 15 en 45 jarigen zijn geen uitzondering. Die van 15 zijn 'nieuw', die van 45 kunnen misschien de afgelopen 10 jaar wel standaard zijn gegaan. Daarom worden Lowlands kaarten steeds populairder en zullen ze ook sneller uitverkocht raken.

Die 'vroege vogel korting' zal trouwens ook niet meehelpen om de verkooptijd uit te rekken. Voor 10 euro minder een paar weken eerder je kaartje kopen.. waarom zou je dat laten?

Ik ga dit jaar voor de 5e keer, maar merk helaas wel dat het de laatste 2 jaar irritant druk wordt op sommige plekken. Dat is dan weer het nadeel.. ze laten gewoon meer mensen toe, want ja.. de mensen komen toch wel en zo kan de organisatie weer meer geld innen.

Maar desondanks.. ontzettend veel plezier op Lowlands dit jaar. Leuk dat je weer terug gaat na 7 jaar!

Toegevoegd na 2 minuten:
Trouwens.. ik verwacht niet dat het binnen een maand zal uitverkopen hoor. Dus mocht je onverhoopt de 21e geen kaarten kunnen kopen.. geen paniek haha ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er is nu meer vraag naar kaartjes dan 5 jaar terug, iets anders kan ik niet zien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat dit soort concerten ontzettent in trek zijn op dit moment
doordat er de laatste jaren er veel goede bands spelen en als je afzonderlijk naar die bands wil gaan gaan kijken je heel wat geld kwijt zou zijn

Toegevoegd na 3 minuten:
plus er zijn een aantal bedrijven die die kaartjes opkopen om ze via internet tegen woekerprijzen door te verkopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Festivals zijn helemaal populair, de mensen die 20 jaar geleden de pioniers waren, gaan er nu weer heen met hun kinderen... En die zijn dan ook voor de rest van hun leven festivalverslaafd.
De jeugd wil het ook een keer meegemaakt hebben en is vervolgens verkocht!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is veel bekender geworden