Wie is het meisje in deze muziekvideo van Disclosure?

http://www.youtube.com/watch?v=93ASUImTedo

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Amadea
10 jaar geleden
Er zijn meerdere meisjes te zien. Welke bedoel je?

Het beste antwoord

Er zijn meerdere mogelijkheden, zolang jij niet aangeeft om welk meisje het gaat. Er speelt een cast van zestien modellen en acteurs in mee. Misschien bedoel je Amanda Piery, of Sarah-Jane Howard, of Layla Young, of Genevieve Capovilla.

Toegevoegd na 1 dag:
Met jouw toelichting erbij weet ik nu dat het Layla Young betreft.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel het blonde meisje in de lift, sorrt, vergeten te zeggen