Ik neem aan dat je via een iPod Touch, iPhone of iPad bedoeld. In dat geval: ja. Het geluid van de filmpjes worden gewoon afgespeeld, echter blijft het scherm de hele tijd aan staan, ze je je scherm uit, dan stopt de muziek. Wil je dit verhelpen, dan kan je een app al FoxTube downloaden. Hier kan je alle filmpjes van YouTube in vinden en deze laten afspelen, afspeellijsten maken en het beeld gewoon uitzetten. Hierin is het ook mogelijk de filmpjes te cachen, zodat je geen internet meer nodig hebt om het af te spelen (kost wel extra ruimte).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een android telefoon.

Andere antwoorden (1)

als je een Iphone of iPod hebt moet je de App downloaden bij een Android ook dan ga je naar afspeellijsten en dan naar alle muziek en speel je ze af