Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer kan ik kaarten kopen voor tomorrowland?

Verkoopdata zijn 9 en 16 februari, maar ik weet niet zeker of 9 februari alleen voor mensen uit Belgie is of niet? Ik woon zelf in Nederland dus mijn vraag is kan ik vandaag al kaartjes kopen of moet ik wachten tot 16 februari?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
618

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tickets voor Tomorrowland 2013 kunnen vanaf 9 februari gekocht worden. Belgen krijgen voorrang op de rest van de wereld en kunnen hun tickets kopen vanaf 9 februari om 11.00 uur.

Om die dag toegang te krijgen tot de ticketverkoop moet je jezelf eerst registreren via www.tomorrowland.be/nl/preregister. Zonder pre-registratie zal je geen ticket kunnen kopen. Deze pre-registratie stopt op 7 februari, 20.00 uur. Let op: een pre-registratie is geen garantie op een ticket.
De rest van de wereld krijgt toegang tot de ticketverkoop vanaf 16 februari 2013.

Vanaf de start van de ticketverkoop startkunl je tickets kopen via de officiële website van Tomorrowland: www.tomorrowland.be.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevoeging: kaarten zijn uitverkocht.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding