in ''De 40 v's'' van Veldhuis en Kemper, snap ik een grap niet? Zie toevoeging.

in een van de stukjes uit Hitsig! van veldhuis en kemper komt dit stukje voor: http://www.youtube.com/watch?v=tf84F3JUfak Ik snap alleen de grap niet aan het woord; vaccuumpomp. Ik hoop dat iemand dit uit zou willen leggen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vermoed het volgende: "vaccumpomp" wordt genoemd na Voorspel en Voortplanting (dus dingen die leiden tot kinderen) en daarna volgen allemaal dingen die je na het krijgen van kinderen overkomen zoals Viagra, Verwaarlozing, Vibrator.
Oftewel: het woord Vacuumpomp was het enige woord met een V dat ze konden vinden als alternatief voor Geboorte, dat immers niet met een V begint. Of Kinderen, maar dat begint ook niet met een V. Of Baby, of Gezinsuitbreiding, of Slapeloze nachten, ..... (etc, you get the point)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik vergat de "Plop" nog uit te leggen. Met dat geluidje wordt ook vaak een geboorte aangeduid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aan die "plop" te merken bedoelen ze waarschijnlijk orale sex. Tijdens de penetratie kan ook een vacuüm ontstaan, alleen van ik dan de "plop" niet plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als een bevalling niet goed wil lukken, dan is er als noodoplossing een vacuümpomp. Echt letterlijk. Die wordt om de schedel van de baby gedaan, en dan kan eraan getrokken worden. Dat doen ze echt alleen als de aanstaande moeder het met persen niet voor elkaar kan krijgen.
Amadea