Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je zien of Guus Meeuwis concert kaarten echt zijn?

Wij willen naar het Guus meeuwis concert in het Philips stadion in Eindhoven in Juni. Maar alle staanplaatsen zijn uitverkocht.. :( Dus via marktplaats hebben we gezocht en al wat aanbieders gevonden. Maar hoe kan je testen of het echte kaarten zijn? Want soms zijn het e-tickets en dan weer andere. Weet niet welke ze hier verkopen.. Ik ga ze sowieso ophalen bij de aanbieder dus kan ze bekijken. Maar waar moet ik opletten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
698

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een e-ticket is lastig te vertrouwen. Je kunt hooguit bij de officiele kaartverkoop vragen of het nummer een geldig nummer is, maar de verkoper kan dit ticket wel doorverkopen aan meerdere mensen en als hij dat doet is degene die als eerste met dat ticket "incheckt" de gelukkige en de rest heeft vette pech.
Het kopen van die kaartjes is dus deels op goed vertrouwen.

Volgens mij kun je over gewone kaartjes bij de officiele verkooppunten vinden wat voor "kenmerken" een kaartje heeft voor echtheid. Maar dat weet ik niet zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding