Hoe kom je met het openbaar vervoer van Amersfoort Centraal naar het strand bij de zee?

Ik wil graag een keertje met het openbaar vervoer naar het strand, maar ik heb geen idee welk strand ik dan moet nemen en hoe ik daar kom. Zelf ben ik niet zo handig en thuis in het opzoeken van reisinformatie op het internet. Weet iemand toevallig welk strand ik dan moet hebben en hoe ik daar kom, vanaf station Amersfoort Centraal?
Mijn voorkeur gaat naar een gewoon strand, dus niet een naaktstrand e.d.

Alvast gewoon!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zandvoort. Eerst de trein naar Amsterdam Centraal, dan de trein naar Zandvoort. Van Zandvoort is het een klein stukje lopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het station heet zelfs Zandvoort aan Zee...Reistijd 1 uur 23 minuten