hoe noem je zo,n mat noemt waar je op danst?

Toegevoegd na 9 minuten:
ik bedoel echt een mat om op te breakdancen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dansmat?

Antwoorden (2)

Bedoel je de Joystep dansmat, deze gebruik je bij spelcomputers.

Toegevoegd na 9 minuten:
In dat geval een breakdance mat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee echt om op te breakdancen
Dat wordt gewoon een dansmat genoemd.

Machine dance, Dance dance revolution (D.D.R.), Dance factory, of Fitgames. Hoe je het ook wilt noemen, het doel is op je dansmat precies op die pijl te staan die op dat moment op het beeldscherm de maat van de muziek aangeeft.

D.D.R. komt uit de speelhallen van Japan en is onder verschillende namen bekend in Azië, Noord-Amerika en Europa. Het is populair bij jongeren vanwege de muziek, de goede work-out en de onderlinge rivaliteit.

Toegevoegd na 8 minuten:
En naar aanleiding van je toevoeging kan ik je vertellen dat ook zo'n ding gewoon een breakdance mat genoemd wordt.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoel echt een mat om op te breakdancen