wat kan je doen als er niks te doen is?

als je je echt verveelt en er is niks open maar je wilt toch weg om iets te gaan doen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (13)

Gewoon een lekkere lange wandeling maken.
Waar naar toe?
Gewoon naar waar je voeten je heen dragen.

Tip: Neem wel een plattegrondje ID en buskaart mee, je weet nooit hoever je voeten je meenemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begin een uitlaatservice, laat alle honden uit de buurt even uit. Eèn voor èèn. Zijn de buren ook weer blij dat ze lekker warm bij de t.v. kunnen blijven zitten. Is trouwens ook goed voor de sociale contacten.
14 jaar geleden
Trek de laarzen aan en ga buiten de sneeuw in, je komt dan altijd wel weer leuke mensen tegen die niks te doen hebben, de laarzen aangetrokken hebben en in de sneeuw gaan wandelen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als er niks te doen is kun je niks doen omdat er niks te doen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet niet hoe oud je bent dus ongeveer wat je leuk zou vinden,
maar je zou een sneeuwpop kunnen maken.
de stoep in de straat sneeuwvrij maken.
lekker uitwaaien op een strand. of wandelen in een park/bos
kennissen/fam opbellen en even op de koffie daar gaan
14 jaar geleden
Kijk goed onder wat jij onder NIKS verstaat... Je kunt altijd gaan wandelen, ook ´s nachts... Maar als dat buiten jouw definitie valt, dan is dat wandelen ook niks...
En als jij midden in de nacht naar een swingende disco wil, met alleen muziek van Emmerson Lake en Palmer, geen hinderlijke dronken mannen en alleen maar mooie blonde beschikbare meisjes op een onbewoonbaar eiland, Dan is er nergens iets te doen inderdaad...

Dus onderzoek goed wat je onder NIKS verstaat... Hoe kun je je vervelen als het bestaan je luidkeels uitnodigt mee te doen aan dit wat er al is...

Toegevoegd na 7 minuten:
.

Wat kan je doen als er niks te doen is? Niks dus. Wat anders???...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt een -ver weg- vriend opbellen om te vragen of je langs mag komen...
Je kunt door de stad gaan wandelen om etalages te kijken, dan weet je meteen waar je heen wilt morgen...
Je kunt vaak naar de bieb, die heeft soms langere openingstijden dan je denkt...
Je kunt vrijwilligerswerk gaan doen, bijvoorbeeld in een verzorgingshuis of bij de brandweer...
Je kunt iets gaan leren zoals een taal,
Je kunt op een cursus gaan...

Je zou ook nog naar de film kunnen gaan, of gaan stoepkrijten nu er niemand loopt in het midden van de stad.

Neem inderdaad wel wat geld, id en buskaart mee als je zomaar op pad gaat. Je camera kan ook leuk zijn, ga lekker fotograferen buiten! heerlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rij of fiets naar een relatief druk tankstation (die zijn ALTIJD open), neem jezelf een koffie/thee/fris/whatever en ga aan die statafeltjes hangen. Zelfs midden in de nacht zie je boeiende mensen. Met mensen die zelf ook even pauzeren kan je zo een praatje beginnen. Er zijn zoveel verhalen te horen.
En ja, mijn vriend en ik doen dit bij tijd en wijle zelf ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nergens zin in hebt kun je je ook niet vervelen. Vet stoïcijns.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een boek lezen die dat perfekt beschrijft : "DE VERVELING" van Alberto Moravia, italiaans schrijver van de jaren '50 Het hoofdpersonage doet werkelijk niets gedurende tweehonderd pagina's. Kan je mss inspiratie bezorgen een remake te schrijven of of op filmscript te zetten. In vele zogenaamde intelectule cultfilms is de verveling een typisch uitgangspunt om het decadente van de maatschappij te beschrijven. Ik heb mij nooit verveeld : Nietsdoen is een kunst waarin ik me beoefend heb in mijn jeugd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan kun je niks doen, en niks doen kan ook heel fijn zijn! Accepteer af en toe dat je niks te doen hebt, je zult ervan genieten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
youtube videos kijken of andere sites

er zijn altijd sites waarop je kan kijken wat en waar er iets te doen is

goed boek lezen, video of dvd kijken

wandelen/fietsen enz