Hoe noemt men het muziek apparaat dat Najib Amhali gebruikt in zen show Freefight?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet precies wat je bedoeld omdat ik z'n show niet ken, maar ik weet dat hij in het verleden een "looper" heeft gebruikt. Waarmee hij beats opneemt, afspeelt en er weer iets anders over heen zingt oid

Antwoorden (3)

Najib maakt gebruik van een Cajon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat trommelding heet een Cajon.

Toegevoegd na 5 minuten:
Onderstaande url werkt wel, die van google niet.

http://www.sussexmusicworkshops.co.uk/music-workshops-for-schools/spanish-music-workshops/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het trommel-instrument bedoelt, dan is je vraag al beantwoord. Wanneer je het apparaat bedoelt dat hij gebruikt om met zichzelf mee te zingen: in zijn geval is het een 'loop delay'. En wel de Line6 DLM4. Dit is eigenlijk een echo-apparaat. Maar het beschikt ook over de loop-functie waarmee de herhaling eindeloos wordt.
Bronnen: