Is het mogelijk om met een usb stick / externe HDD / Netwerkshare misschien?? via een ps3 een 3d film (Real 3D) te bekijken op een 3d tv?

Of heb je hiervoor echt de cd nodig?

Toegevoegd na 17 seconden:
de echte bluray bedoel ik natuurlijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Tot op heden is dit nog niet mogelijk maar dit zou bij een volgende update van de PS3 software wel ondersteunt moeten worden. Dit staat te lezen op de website van playstation-ondersteuningshandleidingen die is toegevoegd als bron!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Naar mijn weten niet, het enige wat mogelijk is,althans wat ik ken, is direct van de PC naar je TV een 3D film kijken, die je gedownload hebt.

Toegevoegd na 18 minuten:
Zoals som terecht opmerkt zijn er wel standalone mediaplayers die 3D ondersteunen, maar dan gebruik je dus niet je PS3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik meen dat Xtreamer hier players voor heeft die 3D ondersteunen. Je kunt daar de USB disk of Harddisk in doen en de player met HDMI verbinden met je 3D TV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay, was al bang dat de technologie mijn antwoord al weer had ingehaald.