lang geleden zaten mijn ouders op de voorste rij bij de musical "hair"! (ik ben nog jaloers...!)
het was geweldig allemaal: het zicht, het geluid en het decor... schitterend, één ding was wat minder: de stank van de acteurs!

dus afhankelijk van het soort musical, veel actie / rondrennen, is rij 5 qua afstand net goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stank van de acteurs?? Heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt. En ik ben toch bij zat musicals geweest.
Wellicht was het je buurman.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mobie: ik zat er niet, maar ja idioot hè? en ik was zó jaloers, dat ik het nog weet zoveel indruk maakte het op mij!

Andere antwoorden (2)

Rij 5 in het midden zit je heel goed!als je aan de buitenkant zit word het zicht wel minder dan mis je een deel van het decor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rij 3 tm 10 zijn de beste rijen om te zitten. Je kan alles zien maar vooral de gezichtsuitdrukkingen van de acteurs. Heel belangrijk