Weet iemand waar ik dit elmo hoesje ( zie afbeelding) voor de ipod kan kopen?

Een Nederlandse webshop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is trouwens een iphone hoesje

Het beste antwoord

Via de bijgevoegde link!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet waar je deze zou kunnen kopen, maar er zijn wel verschillende (web)winkels waar je je eigen hoesje kan ontwerpen - dan kom je mogelijk op hetzelfde resultaat.

Toegevoegd na 53 seconden:
*Gewoon even googelen op 'eigen telefoonhoesje ontwerpen' brengt je wel op weg ;)