Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Nee dat filmpje is nergens op het internet te bekijken. Er zijn genoeg links die er via Google naar verwijzen, maar overal is het hetzelfde liedje: of de video werkt doodleuk niet, of je krijgt een mededeling, dat wegens schending van auteursrechten de video is verwijderd, of zelfs het account van de uploader.

Waar dat aan ligt weet ik niet. Het kan het zeer strenge copyright-beleid van de (Vlaamse?) bananasplit zijn, maar het is niet ondenkbaar dat Huysentruyt hier zelf de hand in heeft gehad. Want er zijn ook genoeg bronnen te vinden, waarin te lezen valt dat Huysentruyt helemaal niet zo blij was met de grap.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
ja ik heb me ook al gek gezocht naar dat filmpje, het schijnt echt hilarisch te zijn. Huysentruyt kon er helemaal niet om lachen, ook niet achteraf! Wat mijn achting voor hem serieus heeft doen afnemen Ikzelf (en een groot aantal mensen die ik ken) kopen geen Huysentruytartikelen meer. Maar goed, hij zal er niet armer door worden allicht.
Hij heeft zich ook heel erg gewroken op Hans Otten, die het programma maakte. Hem naar een beautyfarm gelokt, een zwaar purgeermiddel gegeven, en hem ingesmeerd met paardenmest terwijl hij naakt op de massagetafel lag. En dat is allemaal gefilmd en uitgezonden. Dat was er echt helemaal over en toont dat Pietje een erg narcistische (bijna ziekelijk) persoon moet zijn.
Heel jammer, die kookprogramma's doet hij echt goed, ik had hem helemaal anders ingeschat.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding