Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe ik aan het script van de musical Chicago in het Nederlands kan komen?

Ik wil graag met school deze musical doen, alleen heb ik het script niet. Weet iemand waar ik het kan vinden of hoe ik eraan zou kunnen komen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zult het moeten kopen/huren als het al kan en men geen eisen aan de uitvoering stelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou eens kunnen kijken in de databank/bib van het VTI (Vlaams Theater Instituut) in Brussel. Daar hebben ze normaal gezien alle (of in elk geval erg veel) theaterstukken liggen. Je kan er kopiëren (mits betaling) en de stukken bekijken, maar je kan ze niet meenemen. Wanneer je een stuk wil spelen moet je natuurlijk wel auteursrechten betalen. Wanneer je dat gedaan hebt krijg je normaal gezien de hoeveelheid tekstboekjes voor het aantal acteurs die meedoen in dat stuk. http://vti.be/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je zou eens kunnen kijken in de databank/bib van het VTI (Vlaams Theater Instituut) in Brussel. Daar hebben ze normaal gezien alle (of in elk geval erg veel) theaterstukken liggen. Je kan er kopiëren (mits betaling) en de stukken bekijken, maar je kan ze niet meenemen. Wanneer je een stuk wil spelen moet je natuurlijk wel auteursrechten betalen. Wanneer je dat gedaan hebt krijg je normaal gezien de hoeveelheid tekstboekjes voor het aantal acteurs die meedoen in dat stuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding