Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de Tarantula Magica in avonturen park Hellendoor gevaarlijk?

Ik heb in een tijdschrift gelezen dat er een nieuwe attractie is in avonturenpark Hellendoorn. alleen ben ik hem even op gaan kijken op Youtube en het is precies zo'n attractie als walibi met die G-Force krachten. Maar ik zie bij enkele reacties dat die vaak stuk is, of verroest of je er in dood kan gaan?
Kan iemand mij duidelijk maken of die attractie degelijk wel echt dodelijk of gevaarlijk is.
Zijn er mensen ook in geweest??

Ik heb even de video met de reactie erin gezet met van dat je er in "dood" kan gaan.

Toegevoegd na 1 dag:
Hier nog een link van t filmpje waar dit me liet schrikken

http://www.youtube.com/watch?v=lDWGH5AfuLg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Een atractie moet aan strenge eisen voldoen, dus dat zal echt niet zo zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://wetten.overheid.nl/BWBR0008223/geldigheidsdatum_20-10-2012
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stuk zegt niets over de veiligheid, dat zegt eerder iets over dat ze geen risico's nemen en dat ding vaak uit zetten. Verder moet je niet alles geloven wat je leest op internet, zo'n apparaat kan niet dodelijk zijn in Nederland!
neee hoor want anders zou die niet open zijn. zon attractie moet aan veel eisen voldoen voor dat ie open mag...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is goedgekeurd door een stichting die attracties op vele punten controleert. Natuurlijk moet je je niet als een halve gek gaan gedragen en netjes de regels opvolgen. Je kunt hierna natuurlijk toch misselijk worden, dit kun je niet voorkomen. En zwangere vrouwen en mensen met astma, hartklachten of epilepsie mogen er natuurlijk nooit in!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing