Misschien kan de volgende site wel uitkomst bieden:

http://www.south-africa-tours.com/weenen.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is heel veel vraag naar deze kaartjes.
In januari worden er d.m.v. loting tickets toegewezen
voor het Nieuwjaarsconcert van het volgend jaar.
Je moet je dan via bijgaande site van de
Wiener Philharmoniker aanmelden.
Ik ben bang dat je voor de loting van volgend jaar
al te laat bent.
N.B. Als je ingeloot wordt, moet je de kaartjes
natuurlijk wel nog gewoon betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De loting staat nog open tot 23 januari, dus doe gerust nog mee.
De beste manier om aan kaarten te geraken is om lid te zijn van Verein der Freunde der Wiener Philharmoniker. De leden hebben weliswaar ook geen gegarandeerd plaatsbewijs, maar de beste plaatsen is wel aan de leden voorbehouden. Zo zit je op de balcons altijd op de tweede of derde rij, terwijl de leden de eerste rij bemannen.
De oplettende kijker heeft natuurlijk Sir Roger Moore en zijn vrouw Kiki Tholstrup zien zitten. Zij zijn als 'vriend' ieder jaar aanwezig en zitten dus ook op de eerste rij.
(Mijn ouders die vlakbij Wenen wonen en ook 'vriend' zijn, waren voor het eerst sinds enkele jaren niet aanwezig bij het concert; ikzelf heb het één keer bijgewoond met Ricardo Mutti als dirigent.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...niet! Gewoon lekker thuis voor de buis gaan zitten met een lekkere bak koffie en een koude oliebol!