Hoe heet de knop op een flipperkast waar opstaat welk bedrag je in moet werken?

Heej. Wij hebben thuis een flipperkast en daar staat op dat hij werkt op guldens en duitse marken. Mijn vader en ik willen een van die plaatjes veranderen in de euro. Ik wil op Google zo'n plaatje zoeken, maar ik weet niet hoe het heet... Duss

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou overigens zeggen: zonde zo leuk toch juist met die oude Hollandsche glorie, en met een beetje pech moet je hem over een paar jaar weer terugvervangen :D. Als je hem werkend wil maken op euro's zal je niet alleen die knop moeten vervangen maar ook het complete mechanical coin validator gedeelte wat er achter zit. Anders heb je een apparaat waar euro op staat en welke guldens accepteert. Misschien kan je de mechanical coin validator aanpassen. Als ie elektronisch is ipv mechanisch zou het sowieso moeten kunnen.