hoe word je op de sims 3 een babysitter?

mijn nichtje zou ook graag een babysitter zijn op de sims 3. kan iemand mij vertellen hoe dat moet? dankuu

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Door in de krant of via de computer voor kinderopvang te kiezen, dan worden er iedere werkdag peuters gebracht die je moet verzorgen en die 's avonds weer door hun ouders worden opgehaald. Bekijk vooral de bron die ik heb bijgevoegd, er staat namelijk erg veel informatie (van alle uitbreidingen).