Kan ik een 3d film/dvd op mijn t.v. vertonen met hetzelfde effect als in een bioscoop?'(met brilletje) En waarom wel/waarom niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

zie onderstaande link met de uitleg over 3d tv. Je hebt niet alleen een 3d tv nodig maar ook een 3d blu-ray speler.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, daarvoor moet je eerst een dure TV kopen die twee beelden tegelijkertijd kan weergeven, die het brilletje naar elk oog stuurt.
13 jaar geleden
Een 3D film zijn twee films die tegelijk vertoont worden, ze vormen bijna een beeld die met het speciale brilletje weer gesplitst worden in twee beelden, voor ieder oog een beeld, hierna zijn onze hersenen in staat, die twee beelden samen te voegen tot een beeld met diepte (3D)
dat overschakelen van de hersenen tot een beeld, duurt even, waardoor je in het begin van de film het beeld nog geen diepte (3D) heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zag net in een folder, dat je voor € 2500,- een 3d t.v. hebt. Daar kan je wel 2d films op kijken, maar geen 3d op een 2d t.v. Zoals eerder al vermeld, moet de t.v. geschikt zijn voor het vertonen van dubbel beeld, eigenlijk 2 beeldschermen achter elkaar.
13 jaar geleden
na mijn mening kan dit wel:
de kinder film SpyKids 3d is echt in 3d te bekijken op iedere tv met bril.